Fulton's Pancake

 
De 8 Martie anul acesta am decis sa nu stam acasa, in plus afara asa un timp frumos cu soare si doar - 2. Da da pentru noi - 2 e ca si vara luind in consideratie temperaturile de -30 cu care ne-am "batut" mai toata iarna.
De Fulton's pancake stiam inca din primul an care am venit in Canada. Mi se pare ca aveam aceasta destinatie si in una din To Do list ale mele, dar uite ca lucru lasat de azi pe miine asa ramine, si tot ramasese nefacut de vreo 3 ani, asa ca am zis stop, azi mergem neaparat.
Noi nu avem copii, inca :) si poate aceast locatie nu ne-a fascinat asa de mult cum pe cei mici care erau acolo, insa neaparat o sa merg cu copii mei acolo pentru ca e o bucatica de istorie si e pacat sa nu vada ceva frumos, sa nu mai vorbesc despre pancakuri care erau delicioase.
Pe mine m-a fascinat dintotdeauna bucataria nord americana unde se maninca fasule dulci, crenvusti cu miere si tot asa mai departe. Pai bine la Fulton nu a fost ceva diferit. Oamenii infulecau fasole cu sirop de artar, crenvusti la fel cu sirop dulce. Cel mai tare m-a mirat combinatia de waffles cu fasole dulci :) Ei da stiti cum se mai zice, cu gusturile omului nu te poti pune :)
Pentru cei din Ottawa in special partea de West, daca aveti copii si nu numai, dar doriti o mica evadare la natura atunci recomand cu drag aces loc. Cei drept restaurantul e deschis doar in perioada Februarie -Aprilie. Noi am avut norocul sa prindem un fel de festival acolo unde aveau loc mai multe activitati. Un domn povestea istoria siropului de artar, altu demonstra cum stramosii extrageau si prelucrau siropul. Atractia de baza cred ca totusi a fost sania mare trasa de 2 cai grasi si frumosi. Noi am decis sa ne plimbam pe jos prin padure, sa mai vedem cum sunt conectate anumite tave la copaci ca sa iasa sucul de artar. Iar la sfirsit de excursie am cumparat cite o bomboana din sirop facuta pe zapada si vreau sa zic ca e total diferita de ceea ce cumparam noi pe la magazin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
nu toti copiii aveau fun:)

 

Comments