Lake George, NY


Vreo 2 weekenduri in urma am decis sa mergem in Lake George, NY. Sa nu crede-ti ca simplu am deschis harta si cu ochii inchisi am ales aceasta destinatie, o luna in urma nici nu stiam ca exista :)
Un cunoscut de-al meu a venit cu programul Work & Travel si asa s-a primit sa fie in acest orasel. Cind am vazut ca e la doar 4 ore de Ottawa am zis ca e un motiv bun de a merge si vedea ceva nou si totodata sa ma vad si cu T.
Zis si facut, am rezervat hotel pe o noapte, iar planul a fost sa mergem de vineri seara pina in Montreal sa inoptam la rude dupa care simbata dimineata inca 2 ore pina la destinatie. Am avut parte de timp frumos si chiar ma bucur ca am mai iesit putin din rutina de zi cu zi.
Lake George e un orasel mic, turistic care dupa cum va da-ti seama dupa denumire se afla pe marginea unui lac. Priveliste frumoasa, munti pe-deoparte, apa pe de alta, multa lume, aglomeratie.
Am ajuns pe la ora 1 dupa masa, dupa care am mers si am mincat si am inceput plimbarea. In citeva ore am vazut in mare parte ceea ce trebuia sa vedem. O strada principala plina de magazine si restaurante.
Mai jos vedeti si niste poze.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

  1. Frumos!
    Dar tu ce bine arati si ce frumosi sunteti amandoi!
    Ovara frumoasa ,sa aveti!

    ReplyDelete
  2. Mersi. Se pare ca sarcina imi prieste :)

    ReplyDelete

Post a Comment