Murano & Burano and Lido


A doua zi in Venetia am decis sa mergem sa vedem insulele de primprejur, Murano, Burano si Lido.
Murano e recunoscuta prin sticla care o fac. Italienii se minderesc mult cu sticla murano si e o onaore sa ai produe murano la tine in casa. Preturile mi-au parut destul de exagerate, ei dar ce inteleg eu in asta? :) Insula se aseamna mult cu Venetia, poduri, apa, scari multe.











Cel mai mult insa mi-a placut insula Burano. Aceasta insula e recunoscuta prin cladirile cu diferite culori. Totul e asa viu, iar culorile diferite parca dau alta viata insulei.





 





Lido e zona de odihna a celor din Venetia dar si a multor turisti care vor sa mearga la plaja. Noi nu am prins sezonul estival asa ca am admirat plaja goala.







Toate 3 insule au farmecul lor aparte si chiar recomand sa mergeti sa le vedeti daca va aflati in Venetia.

Comments