Mai bogati

 
  De 11 luni suntem mai bogati, nu nu, nu am cistigat la loterie, e ceva mai presus de bani ... ne-am mai imbogatit cu inca un sufletel, un dulce Theodore cum imi place mie sa ii zic. Pe data de 18 Februarie, acest pui blondut ne-a facut mai bogati...si uite ca acus se face un an de cind aceasta bogatie tot creste si ne bucura in fiece zi.
Da,  acum noptile noastre sunt mai lungi, zilele mai ocupate...insa cele 24 de ore sunt pline de zimbetele/plinsatele celor 2 haiduci ai mei.

 Ca tot va povestisem istorioara de nastere a lui Nicu intr-o postare precedenta, am zis sa scriu putin si despre Theo, asa ca sa-mi ramina mie ca amintire.
Pentru ca Nicu a fost nascut prin cezariana, am avut dreptul la cea dea 2 nastere sa aleg daca vreau cezariana sau nastere naturala. Eu, avind o experienta frumoasa cu cezariana, nu am stat mult pe ginduri si am ales aceasta varianta. Programarea a fost facuta cu 2 zile inainte de due date. Deci pe data de 21 Februarie trebuia sa ma prezint la spital. Dar cum socoteala de-acasa nu e ca si cea de la tirg si baietii mei prefera singuri sa-si aleaga data nasterii, uite ca si Theo a ales sa vina pe 18 in loc de 21. Experienta a fost foarte asemanatoare cu prima . Ba mai mult, am stat chiar in aceasi camera de triaj si am avut acealasi anesteziolog. Diferenta a fost ca acum s-au inceput contractiile primele apoi s-au rupt apele. Pentru ca nu mincasem tiriziu ca prima oara, de data aceasta am fost luata la operatie mult mai rapid. Am ajuns la spital la 12 noaptea si la 3:53 dimineata il aveam pe Theo in brate (la tata cei drept ca la mine inca se  "lucra") Si de data aceasta, recuperarea a fost foarte usoara, stind numai 2 zile la spital.
Eu ma asteptam ca Theo sa fie mai mare ca Nicu in greutate, dar uite ca el a vrut sa-si mentina figura si a iesit de numai 3.600kg (Nicu a avut 4.300g)
Reactia lui Nicu cind l-am adus acasa pe Theo a fost una cu totul deosebita:
Timpul trece rapid si cind ma gindesc ca acus acus flacaul meu face acus un an, imi dau seama ca totusi aceste momente sunt unice si trebuie sa ma bucur din plin de ele.
E o placere deosebita sa ii vad pe ei doi cum reactioneaza si se joaca impreuna, cum Theo se bucura de fiecare data cind Nicu vine de la gradinita..eh momentele asta, te fac sa zbori
 

Comments

  1. Felicitari! Sa va bucurati de ei si sa aveti parte de tot ce poate fi mai bun pe lume!

    ReplyDelete

Post a Comment