Fit Mami

De cind am devinit mamica pentru a doua oara corpul meu s-a schimbat, ma mir mereu cum eu am incaput in marimea 4 sau de ce 3 ani in urma acea pereche de pantaloni imi venea iar acum nu. Ei bine, eu stiu ca noi trebuie sa oferim corpului timpul necesar pentru a se reface dupa o sarcina, sa nu ne grabim sa slabim imediat ce am nascut dar totusi, dupa cea dea doua sarcina corpul meu nu vroia sa ma asculte (ori eu nu il prea ascultam :)
Daca dupa prima sarcina am dat jos cele 20 Kg in plus foarte repede, in cam 6 luni si fara a face sport ori ceva special, uite ca dupa Theo a trecut un an si ma tot chinui cu citeva chilograme bune in plus.
Peste grupul Fit Mami am dat intimplator. Pe Irina o cunosteam de la TV si tare draga imi era aceasta fata, plina de emotii pozitive. Cind am auzit de challenge-ul organizat de ea si sora ei, Mihaela, am zis de ce nu? Mie imi place sportul si chiar il faceam aproape zilnic, insa ceva faceam eu ce nu trebuie pentru ca Kg in plus nu se duceau, ba se puneau mai mult. Odata ajunsa in grup a inceput marea schimbare si nu va pot reda cit de fericita am fost sa duc acest challenge pina la final si sa vad si rezultatele. Pentru mine cea mai mare realizare a fost sa inteleg ca eu pot sa traiesc fara paste si ca salatele pot sa fie fun si gustoase daca stii cum sa le faci. Am inceput sa iubesc sa maninc mai usor iar schimbarea cea mai mare pe care am facut-o a fost sa renunt la carbohidrati seara ori daca maninc ceva sa am grija sa fac ceva sport dupa, pentru ca principala sursa de grasimi sunt anume ei, si daca mancam un bol de paste si mergem dupa la culcare, ele se duc exact unde noi nu vrem, pe burtica, picioare etc. Deci timp de 5 saptamini eu mi-am zis ca voi incerca sa reduc la maxim consumul de carbohidrati seara. In timpul zilei era Ok sa ii am dar in cantitati reduse. Mie nu-mi place sa tin diete si nici nu cred ca as putea sa o fac, din acest motiv pentru mine moderatia la consum la ce ce maninc a fost esential, plus un program organizat de exercitii (mersi Mihaela) a ajutat mult la cele 2 kg scazute.
E tare fain sa faci parte dintr-un grup care te motiveaza, vine cu idei sanatoase de mincare iar cel mai important, un grup in care nimeni nu te judeca.
Deci fetelor, cele care nu aveti timp sa ajungeti la sala dar care puteti sa pune-ti deoparte 20-30 min din zi pentru voi, incercati noul challenge care se incepe din 19 martie. Eu cu regret nu voi reusi de data aceasta sa ma inscriu, insa acum merg regulat la sala plus mi-am facut un obicei de a minca sanatos si incerc sa mentin acest lucru in continuare. Si ca sa ma crede-ti si sa nu zice-ti ca vorbesc in vint va las si cu 2 poze before si after ;) Mersi Irina si Mihaela pentru munca depusa dar in primul rind ca m-ati indrumat pe calea cea dreapta si m-ati ajutat sa imi iubesc din nou corpul ;)  
 

Comments